HAPPY CUSTOMER- ''Ik zou zeker ABAX aanbevelen aan andere bedrijven''

Geschreven door -
Compassion Nederland is sinds augustus 2016 klant bij ABAX en rijdt met 8 auto's, die voorzien zijn van een ABAX Triplog.

We stelden 8 vragen aan Elkin Coppoolse van Compassion Nederland over ABAX Nederland

1. Wie bent u en wat doet u voor werk?

Ik ben Elkin Coppoolse. Ben leidinggevende bij Compassion Nederland voor de afdeling Relations & Engagement. Wij hebben als doel om relaties te betrekken bij de missie van Compassion Nederland.

2. Waarom heeft u besloten ABAX Triplog/EQ te gaan gebruiken? 

Voor onze afdeling zijn mensen veel op weg. We wilden af van het vele werk van de papieren declaraties en bijhouden van trips vanuit de persoonlijke agenda.

3. Hoe heeft het gebruik van ABAX Triplog/EQ uw werkdag veranderd?

Scheelt heel veel tijd voor de mensen die gebruik maken van hun eigen auto. Nu is het eens per maand de declaraties invullen een peulenschil.

4.  Welke voordelen heeft het gebruik van ABAX Triplog/EQ voor uw bedrijf? (bv. tijdsbesparing, brandstofkosten etc)

Tijdbesparing met name!

5. Wat vindt u van het systeem? (bv. gebruiksvriendelijk, makkelijk te leren etc)

Geen uitleg nodig, wijst zich vanzelf, dus gebruiksvriendelijk

6. Hoe ervaart u onze klantenservice?

Accuraat en erg snel

7. Hoe tevreden bent u over onze diensten?

Op een schaal van 10 zou ik een ruime 8 geven

8. Zou u ABAX Triplog/EQ aanbevelen aan andere bedrijven?

Zeker, als dat binnen de wensen valt zijn jullie een hele goede partij om te betrekken.

 

Wij zijn er trots op dat Compassion Nederland onze klant is. Neem gerust een kijkje op hun website (www.compassion.nl)