De impact van digitaliseren op uw wagenparkbeheer

Geschreven door -
De snelle ontwikkeling in de technologische markt zorgt ervoor dat onze bedrijfsvoering constant aan verandering onderhevig is. Een voorbeeld hiervan is dat men nauwelijks meer papier gebruikt voor het documenteren van belangrijke zaken. 'Digitaliseren' is het nieuwe woord. Waarbij al uw gegevens worden opgeslagen op server of ‘the cloud’. Dit zien wij ook gebeuren onder wagenparkbeheerders. Maar hoe hebben deze ontwikkelingen invloed op onze rittenregistratie? Rittenregistratie leverancier ABAX heeft hierop een antwoord.

DIGITAAL OPSLAAN VAN UW GEGEVENS 

Geen papier meer op uw bureau, YES! Het is nu mogelijk om te digitaliseren en uw documenten veilig te bewaren op onze servers. Dit betekent dat u zich geen zorgen meer hoeft te maken over het verliezen, of het maandelijks uitprinten van uw belangrijke rittenregistratie.

REDUCEREN VAN ADMINISTRATIEVE HANDELINGEN VOOR UW BESTUURDERS 

Uw werknemers moeten zich concentreren op de belangrijke zaken, namelijk hun werk! Zij hoeven nu geen kostbare tijd meer te besteden aan het opschrijven van hun rittenregistratie. Alles kan nu gedaan worden via de pc en/of mobiel. Dit betekent dat uw werknemers meer tijd hebben om zich te richten op belangrijker activiteiten.

REDUCEREN VAN ADMINISTRATIEVE HANDELINGEN VOOR UW KANTOORMEDEWERKERS 

Ook op kantoor kunnen werknemers nu minder tijd besteden aan het achterna lopen van de rittenregistraties van uw bestuurders, of het ontcijferen van de aangeleverde papieren! Alle rittenregistraties zijn automatisch online inzichtbaar. Mocht u ze willen verwerken in uw eigen administratie dan kunt u dat nog steeds gemakkelijk doen via onze API- of exporteerfunctie naar bijvoorbeeld Excel.

ACCURATE INFORMATIE 

Door te digitaliseren wordt alle informatie, die voor u van toepassing kan zijn automatisch geregistreerd. Zo is ons systeem een perfecte ondersteuning en houdt het rekening met de regeling van de Belastingdienst. Het vermindert het risico op fouten en geeft u een zorgvrije ritadministratie.

WAARDEVOLLE DATA 

Naast het broodnodige geeft het ABAX Triplog systeem u meer om mee te werken. Zo willen wij u helpen om uw wagenpark kost effectiever en efficiënter te maken. U kunt automatische notificaties instellen om up-to-date te blijven van het gebruik van uw wagenpark.Ook kunt u het gebruiken voor de facturatie naar uw klanten.

LIVE KAART 

ABAX Triplog heeft een live kaart functie die u ten alle tijden laat zien hoe uw voertuigen gebruikt worden. Stel dat u opeens een spoedklus binnenkrijgt, dan brengt deze functie u in staat de dichtstbijzijnde werknemer in te zetten. Zo ondersteunt ABAX u met het leveren van een snelle en klantvriendelijke service.