Klantenservice

Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten

ABAX Triplog en Equipment Control

Bent u uw wachtwoord voor ABAX Triplog of Equipment Control vergeten? Klik hier

In het venster dat nu geopend wordt kunt uw telefonnummer of email-adres invullen. Klik op 'wachtwoord vergeten' en u ontvangt een sms waarmee u uw wachtwoord kunt resetten. 

Ik heb niet gevonden wat ik zocht

ABAX Worker

Bent u uw wachtwoord voor ABAX Worker vergeten? Klik hier 

In het venster dat nu geopend wordt kunt uw telefonnummer invullen. Klik op 'wachtwoord vergeten' en u ontvangt een sms waarmee u uw wachtwoord kunt resetten. 

 

Ik heb niet gevonden wat ik zocht

Handleidingen en demo video's

ABAX Triplog (rittenregistratie) demo video's

Klik hier voor ABAX Triplog administrator demo video's.

Klik hier voor ABAX Triplog bestuurder demo video's.

Ik heb niet gevonden wat ik zocht

ABAX Equipment Control

Klik hier voor ABAX Equipment Control video's.

Ik heb niet gevonden wat ik zocht

ABAX Worker Gebruikershandleidingen

Klik hier voor de ABAX Worker gebruikershandleiding Web

Klik hier voor de ABAX Worker gebruikershandleiding Mobiele app

Ik heb niet gevonden wat ik zocht

Support op afstand

TeamViewer

Om u op afstand te kunnen helpen met het oplossen van uw problemen, bieden we u support aan via Teamviewer. Volg onderstaande stappen om uzelf voor te bereiden:

  • Klik op deze link. Uw browser begint automatisch het download proces 
  • Wanneer de download voltooid is kunt u op het geïnstalleerde bestand klikken en voor de optie ‘Run’ kiezen  
  • Nadat de installatie gereed is wordt er een nieuw scherm geopend dat er als volgt uitziet 
  • Neem telefonisch contact met ons op en geef ons uw ‘Your ID’ door. Deze kunt u vinden in het automatisch geopend scherm 
Ik heb niet gevonden wat ik zocht

Veelgestelde vragen over de ABAX Triplog app

iOS

V: Hoe zorg ik ervoor dat de triplog alleen mijn werkritten registreert?

A: Klik op Instellingen, Tracking periode, en klik op de Werkdagen om de trackingperiode aan te geven. Ritten buiten deze tijd worden niet geregistreerd.

V: Soms worden mijn ritten niet geregistreerd. Hoe komt dit?

A: U dient de app iedere dag te openen, voorafgaand aan de eerste rit; dit zorgt ervoor dat de eerste ritregistratie start zodra de auto beweegt. U dient de app te openen binnen de tracking periode. Als u de app opent voordat de tracking periode is ingegaan, is het niet zeker dat de registratie direct van start gaat. Als u de app niet opent, wordt de registratie vertraagd of vindt helemaal niet plaats.

Leg de telefoon op een plek met goede GPS-ontvangst. De beste plek hiervoor is waarschijnlijk op het dashboard.

V: Kan ik handmatig ritten toevoegen?

A: Ja, dat kan. Klik op het Uw ritten-menu en selecteer het +icoon rechts onderin. Geef de datum in, alsmede starttijd en Van en Naar. De app berekent nu automatisch de afstand en tijd voor deze rit, hetgeen u desgewenst kunt aanpassen.

V: Hoe voeg ik extra kosten toe aan de app?

A: Klik op het Uw ritten-menu en selecteer de betreffende rit. Klik op Extra kosten en voeg de kosten (Parkeren of Ferry) toe.

V: De app gebruikt veel batterijcapaciteit als ik rijd.  Hoe komt dat?

A: Als u rijdt, zet de app het GPS-locatiesysteem op de iPhone aan. Deze staat de hele tijd aan in de tracking periode. Bij langere ritten adviseren wij u uw iPhone aan te sluiten op een USB-uitgang in uw auto.

V: Ik heb een aantal ritten in Uw ritten staan die privé zijn. Kan ik deze verwijderen?

A: Ja, u kunt deze verwijderen of aanduiden als privé, indien u de ritten in uw overzicht wilt behouden. Om een rit te verwijderen, sleept u deze helemaal van rechts naar links en klikt op OK als gevraagd wordt of u de rit wilt verwijderen. Om de rit als privé te bewaren, sleept u deze van rechts naar het midden van het scherm. Er verschijnen 3 vakjes waarmee u kunt kiezen tussen Rit type, Doel of Verwijder. Kies Rit type om aan te geven dat het een privérit betreft.

U kunt ook op de rit zelf klikken en Rit type kiezen, als u dat makkelijker vindt.

V: Ik wil een probleem melden. Hoe doe ik dat?

A: U kunt problemen direct te melden bij ABAX. Klik op het ABAX-menu, kies Over ABAX en Meld een probleem.  Omschrijf uw probleem en klik op Verwerken. Check of u tevreden bent met de tekst in de e-mail en klik dan Stuur. De klantenservice van ABAX zal uw vraag nu behandelen.

Ik heb niet gevonden wat ik zocht

Neem contact met ons op 

Gebruik het formulier om contact met ons op te nemen, we zullen u dan zo snel mogelijk (meestal binnen 1uur) beantwoorden. Laat ons weten wat de reden is van uw verzoek, zodat we deze correct kunnen afhandelen. U kunt ons natuurlijk ook rechtstreeks een e-mail sturen via helpdesk@abax.nl