ABAX en Hitachi bundelen hun krachten in de bouwmachine-industrie

Geschreven door -
Wij van ABAX kunnen met trots aankondigen dat we samen met Hitachi het beheer en onderhoud van machines binnen de bouwmachine-industrie hebben vereenvoudigd.
De nieuwe samenwerking tussen de twee marktleiders zal minigravers verbinden met de Global e-Service en een complete oplossing leveren aan de ‘Construction Equipment Industry’. Dit helpt eigenaren toegang te krijgen tot operationele gegevens van hun machines, waardoor ze de productiviteit kunnen verhogen, de efficiëntie kunnen verbeteren, de beschikbaarheid kunnen maximaliseren en de bedrijfskosten kunnen verlagen.

ABAX CEO Morten Strand is enthousiast over de meerwaarde voor zowel ABAX, Hitachi als de klanten:

Ons platform stelt ons in staat om nieuwe mogelijkheden te bieden en wederzijdse voordelen te creëren voor Hitachi, zijn distributeurs en klanten. Hitachi is één van de marktleiders in de bouwmachine-industrie en we kijken uit naar een langdurig partnerschap, dat nieuwe ontwikkelingen en grote kansen voor de toekomst biedt.

ABAX, nu al een toonaangevende dienstverlener binnen de bouwsector, ziet dit partnerschap als een nieuwe mogelijkheid om hun klanten meerwaarde te bieden. Paul Walsh, ABAX CTO, licht toe:

Naarmate ons open platform zich uitbreidt naar meer machinefabrikanten, zullen we ons blijven richten op het bieden van nog meer voordeel voor zowel distributeurs als eindgebruikers in de bouwmachine-industrie.

De software is beschikbaar voor alle huidige Hitachi mini en compacte machines. De software kan ook worden aangepast aan de vorige generatie modellen door het geautoriseerde Europese dealernetwerk van Hitachi.

Manager Business Development Hitachi Construction Machinery Europe, Tom van Wijlandt, gaf commentaar:

Op dit moment is het volledige assortiment Hitachi graafmachines beschikbaar met ons unieke monitoringsysteem op afstand. Wanneer de graafmachine een serienummer van Hitachi heeft, is deze terug te vinden op de Global e-Service. We kijken ernaar uit om ons productaanbod uit te breiden en samen te werken met ABAX.

Paul Walsh CTO ABAX

paul.walsh@abax.no

Morten Strand CEO ABAX

morten.strand@abax.no

Diefstal van machines en gereedschap is een blijvend probleem!

Wilt u uw apparatuur volgen?

Download de brochure hier